بازیهای رایانهای و آموزش دینی
آموزش آموزش را میتوان نوعی ارتباط خاص دانست که هدفش تنها انتقال و یا تبادل پیام نیست بلکه وقوع یادگیری است. رسانههای آموزشی در طی سالهای طولانی، یکی از اجزای مهم این فرآیند بودهاند. پیشرفت
آموزش آموزش را میتوان نوعی ارتباط خاص دانست که هدفش تنها انتقال و یا تبادل پیام نیست بلکه وقوع یادگیری است. رسانههای آموزشی در طی سالهای طولانی، یکی از اجزای مهم این فرآیند بودهاند. پیشرفت
تعریف از نظـــر هویزینگا بــــازی عبـــارت است از «فعالیت یا اشتغالی داوطلبــــانه کــــه در محدودههای ثابت زمـــان و مکــان، مطابق با قواعــــدی کــــه آزادانــــه پذیرفتــــــه شــــده امــــا مطلقاً الزام آور نیستنــــد، با هدفی در خود انجام شده
سواد بازیهای دیجیتال چیست؟ سواد بازی به مفهوم توانایی فهمیدن، استفاده کردن و ارزیابی بازیهای ویدئویی و بازیهای کامپیوتری اشاره دارد. این عبارت شامل مجموعهای از مهارتها و دانشهایی است که به افراد کمک میکند تا بازیهای
در طراحی یک بازی، مهمترین نکته جذابیت و جذب حداکثری بازیکن است لذا در این مرحله برای جذب بازیکنان باید به موارد زیر توجه شود: قابلیت جذب: بازی باید قابلیت جذب بازیکنان را داشته باشد. محتوا و
عرصه بازیهای دیجیتالی با توجه به تغییر ذائقهی اقشار مختلف سنی در جامعه، به عنوان عرصهای نوین در حوزه اوقات فراغت و سرگرمی، از اواسط ده 80 در جمهوری اسلامی مطرح گردیده است و می توان ادعا کرد «در عصر حاضر بازیهای دیجیتالی به عنوان جزو لاینفک زندگی است.»
ستاد راهبری بازیهای رایانهای جهت پیشبرد و همافزایی در حوزه بازیهای رایانهای توسط ریاست محترم حوزههای علمیه راه اندازی شد.